Handelsbetingelser og returpolitik

  1. https://thedetailer.dk ejes og drives af Hair By Regina, CVR-nr. 43551337,Bispebroen 2E, 6100 Haderslev, Danmark, tlf. +45 30666064, thomas@thedetailer.dk
  1. Disse handelsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.thedetailer.dk/ til levering i Danmark.
  1. Bestilling og betaling
    https://thedetailer.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.
    For at handle på https://thedetailer.dk/ skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.
    Vi modtager VISA og Mastercard. (Danske og Udenlandske herunder VISA/Dankort).
    Det er også muligt at betale med Mobilepay.
    Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbsvognen”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbsvognen, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.
    Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.
    Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Checkout”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.
    Du kan ændre indhold i indkøbsvognen helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Place Order”. Herefter går din ordre videre til https://thedetailer.dk
    Vi trækker først pengene fra din konto når varerne afsendes.
  1. Priser
    Alle priser er angivet i den valgte valuta (Danske kroner eller Euro) og er inkl. 25% dansk moms og afgifter.
    Priser er dagspriser og opdateres løbende.
    Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
    Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling.
    Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.
  1. Levering
    Levering foretages af en https://thedetailer.dk valgt transportør, hvor det i dette tilfælde vil være Postnord.
    Leveringstiden er for varer der er på lager 1-3 dage.
    For varer der ikke er på lager er leveringstiden oplyst på den pågældende produkt side.
  1. 100 dages fortrydelsesret
    Når du handler på nettet og hos https://thedetailer.dk har du normalt 100 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
    Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, og det vil fremgå i bestillingsforløbet.
    Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.
    Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
    På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret. Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, fx på grund af varens art, eller hvor du kan fortabe din fortrydelsesret ved at bryde plomberinger.
    For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.
  1. Returnering
    Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
    The Detailer.dk, Ødisvej 95, 6070 Christiansfeld, Danmark
    Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
    Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.
    VIGTIGT
    Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.
    Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
    Dokumentation for dit køb samt returformular
    Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.
  1. Tilbagebetaling
    Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
    Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
    BEMÆRK:
    Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
    du reelt har taget varen i brug,
    den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
    du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
    du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm
  1. Reklamation – Hvis der er noget galt med varen
    Når du handler på https://thedetailer.dk har 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
    Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
    Du skal reklamere hurtigst muligt efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
    Du kan reklamere ved at kontakte os via mail thomas@thedetailer.dk eller telefonisk på tlf. +4530666064
    Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
    Varen skal sendes til:
    The Detailer.dk, Ødisvej 95, 6070 Christiansfeld
    Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
    Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
    Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
    Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.
    Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
  1. Persondata
    For at kunne handle på https://thedetailer.dk skal du som minimum oplyse:
    Navn
    Adresse
    E-mailadresse
    Telefon/mobilnummer
    Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.
    Oplysninger videregives til tredjepart såfremt det er nødvendigt for at kunne levere dine varer, herunder transportører og dropshipping leverandører.
    Data sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.
  1. Tilbud
    Ved tilbud, rabat eller lignende på https://thedetailer.dk er der ALDRIG rabat eller tilbud på poleringsmaskiner af nogen form.